Παρασκευή 1 Φεβρουαρίου 2019

Τα πουλιά

Ένα νέο project φαίνεται ότι έχει αρχίσει να αναδύεται μέσα από το ενδιαφέρον που δείχνουν τα παιδιά για τα πουλιά.
 Και τέτοιες ευκαιρίες δεν πάνε χαμένες 
στην τάξη της κυρίας Βάσως.....
Μετά τις δράσεις που περιλαμβάνονται στη θεματική προσέγγιση του "Χειμώνα" (εδώ) "τα πουλάκια το χειμώνα" και την κατασκευή ταΐστρας για τα πουλάκια της αυλής μας, ο μικρός Στέφανος έφερε στο σχολείο ένα από τα καναρίνια που έχουν στο σπίτι τους.



Το καναρίνι αμέσως τράβηξε την προσοχή των παιδιών και περίμεναν με ανυπομονησία μέχρι τη στιγμή που το όμορφο πτηνό μας χάρισε το υπέροχο τραγούδι του.
Στην παρεούλα παρατηρήσαμε το καναρίνι και 
στον πίνακα καταγράψαμε τις πρώτες μας σκέψεις και γνώσεις για τα πουλιά.



Στη συνέχεια, ο Στέφανος μας μίλησε για το καναρίνι του, 
που το ονόμασε "Πτερό",
για την ιστορία του και τα χαρακτηριστικά του.
















Η καταγραφή των ειδών των πουλιών που γνωρίζουν τα παιδιά και η αναζήτηση στο διαδίκτυο των εικόνων τους, οδήγησε στη δημιουργία ενός επιτραπέζιου παιχνιδιού. 
Οι φωτογραφίες των πουλιών πλαστικοποιημένες, 
ένα ζάρι και 2 καπάκια μπουκαλιών για πιόνια 
ήταν η αρχή για ατέλειωτο παιχνίδι!






Τα παιδιά πρέπει να τοποθετήσουν τις κάρτες με τις φωτογραφίες των πουλιών στα σωστά κουτάκια, κάνοντας αντιστοίχηση των λέξεων (ανάγνωση-γραφή). Σύμφωνα με το ζάρι, κινούν τα πιόνια τους και κάθε φορά παίρνουν την κάρτα του πουλιού από το κουτάκι που σταματούν (αριθμητική συνέχεια).  Κερδίζει το παιδί που έχει μαζέψει τις περισσότερες κάρτες.




Το παίξαμε μία φορά στην παρεούλα για να μάθουμε τους κανόνες του.




















Δώσαμε και όνομα στο παιχνίδι μας :
 "Το επιτραπέζιο των πουλιών"!!!



Το νέο παιχνίδι ενθουσίασε τα παιδιά και από την αρχή 
είχε πολύ μεγάλη ζήτηση!











Και οι δραστηριότητες για τα πουλιά, δεν σταματούν εδώ!





















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σεισμός! Σεισμός! Μην σε πιάνει, όμως, πανικός!

 Τις προηγούμενες ημέρες στην τάξη μας, ασχοληθήκαμε με το γεωλογικό φαινόμενο του σεισμού. Τι γνωρίζουμε για τον σεισμό; Το ιστόγραμμα δείχ...