Δευτέρα 27 Απριλίου 2020

Λουλούδια...εξ αποστάσεως

Όλοι μας έχουμε παρατηρήσει την αλλαγή της φύσης, τα χωράφια και τα δέντρα που πρασίνισαν, τον ήλιο που σιγά σιγά μας ζεσταίνει...  Η Άνοιξη προχωρά με βήμα ταχύ! 
Και ποιοι είναι οι πρωταγωνιστές της Άνοιξης;
Τα λουλούδια!!!

Ακούστε ένα ωραίο τραγουδάκι που βρήκα :



Συζητώ με τους γονείς μου : 
Για τι μιλάει αυτό το τραγούδι;
Ποιο είναι το νόημα των στίχων του;

Υπάρχουν πολλά είδη λουλουδιών.
Μπορείς να μου πεις μερικά από αυτά;
Μπορείς να συνοδέψεις το λουλούδι που είπες και με  μία φωτογραφία του (πχ από το διαδίκτυο) και να μου τη στείλεις;
Εγώ θα τις συγκεντρώσω και θα φτιάξουμε
 μαζί έναν πίνακα αναφοράς!

Ορίστε ο πίνακας αναφοράς μας




και τα λουλούδια που μας έστειλε η Ειρήνη :




Έχω και μερικά αινίγματα για τα λουλούδια.
Η συνάδελφος Αντωνία Κωνιού έφτιαξε 
ένα πολύ ωραίο παιχνιδάκι.

Πατώ ΕΔΩ για να λύσω τα αινίγματα - 
αίνιγμα και λύση με τη μέθοδο των πολλαπλών επιλογών (κουίζ με λουλουδοαινίγματα)

Βρήκα στο διαδίκτυο ακόμη 
ένα πολύ ωραίο παιχνίδι αντιστοίχισης 
με θέμα τα λουλούδια 
(της συναδέλφου Antoniapegidou)


Πατώ ΕΔΩ και ταιριάζω εικόνα με λουλούδι, πατώντας πάνω στην εικόνα και σύροντας την στη σωστή λέξη.

Η Κατερίνα μας έστειλε ένα πολύ όμορφο 
λουλουδένιο βίντεο, με μουσική υπόκρουση 
την Άνοιξη του Αντόνιο Βιβάλντι




Ακόμη ένα ωραίο βιντεάκι της Κατερίνας!




Τα λουλούδια ενέπνευσαν μεγάλους ζωγράφους...


Βίνσεντ Βαν Γκογκ


Γκουστάβ Κλιμτ


Πωλ Σεζάν


 Γεώργιος Ιακωβίδης

Βίνσεντ Βαν Γκογκ


Θα ήθελα πολύ να μου ζωγραφίσεις ένα ωραίο, 
μεγάλο λουλούδι, με τα πιο ωραία χρώματα σου 
και να μου το στείλεις στο viber. 
Μπορείς;


Μα φυσικά και μπορείτε....


Νεφέλη


Κατερίνα

Κατερίνα


Στράτος


Ελένη



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σεισμός! Σεισμός! Μην σε πιάνει, όμως, πανικός!

 Τις προηγούμενες ημέρες στην τάξη μας, ασχοληθήκαμε με το γεωλογικό φαινόμενο του σεισμού. Τι γνωρίζουμε για τον σεισμό; Το ιστόγραμμα δείχ...