Πέμπτη 7 Μαΐου 2020

Γιορτή της μητέρας 2 εξ αποστάσεως


  Χρόνια πολλά στις μανούλες όλου του κόσμου!



   Σήμερα που γιορτάζεις μανούλα μου δεν ξέρω
Από του κόσμου τα καλά τι δώρο να σου φέρω.
Θα σου ‘φερνα, αν μπορούσα, με τα μικρά μου χέρια
Όλα της γης τα λούλουδα, τον ήλιο και τ’ αστέρια.

Για σένα θα γινόμουν ένα μικρό αηδόνι
Τραγούδι ολόγλυκο για σε να λέει, να μη τελειώνει.
Μα εσύ είσαι απ’ τα λουλούδια το πιο όμορφο λουλούδι
Είσαι ήλιος, άστρο φωτεινό κι αγγελικό τραγούδι.

«Μανούλα» λέω κι ανθίζει, μοσχοβολά το στόμα,
όλα σε σένα τα χρωστώ και τη ζωή μου ακόμα.
Δεν παίρνεις, όλο δίνεις με τα’ άγιο σου χεράκι,
Για σκύψε, δέξου σήμερα ένα θερμό φιλάκι.


Θέλετε να γράψουμε μαζί ένα ποιηματάκι;

Σας δίνω τους στίχους χωρίς τέλος,
θα ήθελα τα παιδιά να προσθέσουν τη λέξη,
δεν χρειάζεται να ομοιοκαταληκτεί, 
Καταγράφετε τις απαντήσεις των παιδιών, συμπληρώνετε το ποίημα
 και το στέλνετε στο viber  με φωτογραφία !
Δίνουμε και τον δικό μας μοναδικό τίτλο!

Αντιγράφετε το κείμενο σε χαρτί, συμπληρώνετε τις λέξεις 
και το στέλνετε με φωτογραφία

 το ποιηματάκι ανήκει στη συνάδελφο Γιώτα Μπούρα.

Τίτλος :..............................................


Στη μαμά μου θα το ......
Πως πολύ την.......!

Μες στα μάτια με ......
Κι όλη η Γη......!


Με ξυπνάει το ......
Κι είναι πάντα......!

Ετοιμάζει πρωινό
νόστιμο κι .........!


Σαν το σίφουνα ........
Όλη μέρα........

Και ποτέ δεν .........
Σβούρα είναι και........!


Το χέρι της όταν ........
Κάθε φόβο τον.......

Το χέρι μου μες στο .....της
Είμαι εγώ ο ......της!


Στης μαμάς μου τη.......

Που είναι αυτή την .......

Θα της δώσω ένα ........
Θα της πω κι ένα .........!

                                                             


Κι ένας διαδραστικός πίνακας με πολλές κι όμορφες δραστηριότητες 
για τη γιορτή της μητέρας. 
Πατούμε πάνω στα εικονίδια για να δούμε τα βίντεο,
να παίξουμε τα παιχνίδια,
 να διαβάσουμε βιβλία και πολλά άλλα.
Ο πίνακας ανήκει στη συνάδελφο Μαίρη Μαντατζή.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σεισμός! Σεισμός! Μην σε πιάνει, όμως, πανικός!

 Τις προηγούμενες ημέρες στην τάξη μας, ασχοληθήκαμε με το γεωλογικό φαινόμενο του σεισμού. Τι γνωρίζουμε για τον σεισμό; Το ιστόγραμμα δείχ...