Τρίτη 15 Οκτωβρίου 2019

Μίλα μου για μήλα ΝΕΟ

Άλλοι καρποί του φθινόπωρου; Μα φυσικά τα μήλα!!!

  • Περιγράψαμε τα μήλα από τη μηλιά στο χωριό, που έφερε η κυρία στην τάξη μας. 
  • Τα κόψαμε στα δύο, στα τέσσερα και μιλήσαμε για την έννοια του μισού και του ενός τέταρτου αλλά και της συμμετρίας, προσπαθώντας να "ενώσουμε" τα μισά από δύο διαφορετικά μήλα. 
  • Τρώμε τα μήλα και περιγράφουμε την υφή και τη γεύση τους. 
  • Τραγουδάμε τη Ρηνούλα που είναι ανεβασμένη στη μηλιά τη φορτωμένη και χορεύουμε το "Μήλο μου κόκκινο". 
  • Σε φύλλο εργασίας εντοπίζουμε τα μήλα που είναι διαφορετικά από τα υπόλοιπα στις ομαδούλες τους. 
  • Στον η/υ παρακολουθούμε ένα animation με την εξέλιξη της ζωής της μηλιάς και κατόπιν περιγράφουμε προφορικά τις κυριότερες σκηνές του. 
  • Φτιάχνουμε και την κατασκευή με το μήλο και το σκουληκάκι, σύμφωνα με το γνωστό ποιηματάκι.





  • Μήλα και μαθηματικά : Στη γωνιά της πλαστελίνης, ένα νέο παιχνίδι παρουσιάστηκε : 10 καρτέλες αρίθμησης, κάθε μία από αυτές έχει έναν αριθμό από το 1 - 10 και τα παιδιά καλούνται με πλαστελίνη να φτιάξουν την αντίστοιχη ποσότητα μήλων πάνω στη μηλιά, να "σμιλέψουν" τον αριθμό και να τοποθετήσουν ανάλογες με τον αριθμό μπιλίτσες στον δεκαδικό πίνακα.







Τα παιδιά με ενθουσιασμό υποδέχθηκαν το νέο παιχνίδι τους!













  • Διαβάζουμε στην τάξη το βιβλίο του Σελ Σιλβερστάιν "Το δέντρο που έδινε", εκδ. ΔΩΡΙΚΟΣ. Συζητούμε σχετικά με την προσφορά της μηλιάς και τη συμπεριφορά του παιδιού και βλέπουμε στον η/υ animation με θέμα την παραπάνω ιστορία.


  • Τα παιδιά μπαίνουν σε σκέψεις με την ερώτηση "Τι δικό σου αγαπημένο θα έδινες εσύ σ' αυτόν που αγαπάς;". Οι απαντήσεις τους καταγράφονται και η νηπιαγωγός τις γράφει πάνω σε χάρτινα μήλα που έχουν κόψει τα παιδιά. Τα μήλα αυτά, τα κολλάμε στη μηλιά μας, στην ομαδική εργασία μας.

















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σεισμός! Σεισμός! Μην σε πιάνει, όμως, πανικός!

 Τις προηγούμενες ημέρες στην τάξη μας, ασχοληθήκαμε με το γεωλογικό φαινόμενο του σεισμού. Τι γνωρίζουμε για τον σεισμό; Το ιστόγραμμα δείχ...