Κυριακή 20 Μαΐου 2018

Το κοριτσάκι που έκλαιγε

Η δεύτερη συνεργατική δράση στα πλαίσια του Δικτύου "Γλώσσα και Τέχνη : Ιστορίες και Εικόνες" ανάμεσα στο 1ο και 2ο Νηπιαγωγείο Πέλλας - Προαιρετικά Ολοήμερα  Τμήματα, υλοποιήθηκε με αφορμή το έργο τέχνης του Γεώργιου Ιακωβίδη "Παιδί με καρότσι", με την επίβλεψη των νηπιαγωγών Σοφίας Λαφτσίδου (1ο Νηπ. Πέλλας) και Βασιλικής Νίκα (2ο Νηπ. Πέλλας).

Γεώργιος Ιακωβίδης, Παιδί με καρότσι, αχρονολόγητο

Τα παιδιά του 1ου Νηπιαγωγείου επέλεξαν μέσα από εικόνες διαφόρων έργων τέχνης, να ασχοληθούν με το συγκεκριμένο, με το κοριτσάκι που έκλαιγε. Αφού περιέγραψαν την εικόνα, η ερώτηση "γιατί νομίζετε ότι κλαίει το κοριτσάκι;" κινητοποίησε τη φαντασία τους και άρχισαν να δημιουργούν μία ιστορία, την οποία κατέγραφε η νηπιαγωγός. Όμως, την ιστορία τα παιδιά την άφησαν στη μέση, χωρίς να την τελειώσουν. Έστειλαν την εικόνα και την μισοτελειωμένη ιστορία στα παιδιά του 2ου Νηπιαγωγείου, με σκοπό να την συνεχίσουν και να δώσουν το δικό τους τέλος. Τα παιδιά του 2ου Νηπιαγωγείου ενθουσιάστηκαν με αυτή την προοπτική και συνέχισαν και έδωσαν το δικό τους τέλος στην ιστορία που ξεκίνησαν τα παιδιά του άλλου σχολείου.
Στη συνέχεια, δημιουργήθηκε ένα βιβλίο με τίτλο "Το κοριτσάκι που έκλαιγε" με την ιστορία ολοκληρωμένη και με εικονογράφηση των παιδιών κάθε τμήματος, τα οποία ζωγράφισαν τις εικόνες από το κομμάτι της ιστορίας που αυτά δημιούργησαν.



Η ιστορία των παιδιών του 1ου Νηπιαγωγείου Πέλλας και οι δημιουργίες τους













και η συνέχεια της ιστορίας από το 2ο Νηπιαγωγείο Πέλλας





















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σεισμός! Σεισμός! Μην σε πιάνει, όμως, πανικός!

 Τις προηγούμενες ημέρες στην τάξη μας, ασχοληθήκαμε με το γεωλογικό φαινόμενο του σεισμού. Τι γνωρίζουμε για τον σεισμό; Το ιστόγραμμα δείχ...